zondag 2 februari 2014

Spring colors

 
Het duurt natuurlijk nog heel lang voordat de lente begint, maar ik kan het niet helpen. Op een dag als vandaag kom je toch in lente sferen? Buiten is het gewoon druk met wandelaars, hardlopers, fietsers! De realiteit is dat het alle kanten op gaat met het weer. Gisteren was grijs, grauw en regen...vandaag het tegenovergestelde! Dus laten we maar genieten van het moment!
 
Ik krijg zin in lentekleuren in huis en een dag als vandaag is perfect om door woonbladen te bladeren en ideeën op te doen! Fris wit, pasteltinten, natuurtinten...heerlijk het liefst zou ik iedere maand iets anders willen. Zodra ik dat hardop zeg kijken de heren hier in huis, drie stuks, je aan alsof je gek bent... Dus vanuit m'n winterplek, opgerold in de hoek van de bank, met thee en een stapel bladen, raak ik geïnspireerd en zeg gewoon even niks, ze merken het vanzelf wel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten