vrijdag 21 februari 2014

Sewing

Nieuwe plannen worden concreter, het breien gaat langzaam aan plaatsmaken voor de lente! Ik leg de hand aan twee laatste projecten, die overigens al wel lichter van kleur zijn ;-)
Zo werkt dat met de lente die zich aankondigt!

In 2012 heb ik al een paar schetsen gemaakt voor clutches, en er toen ook eentje gemaakt. De basisstof is voornamelijk hergebruikt materiaal, very eco-conscious... Daarna ging mijn naaimachine kapot en kwam het er gewoon niet van. Maar vorige week belde mijn moeder en we gingen met een doel naar Amersfoort, een nieuwe naaimachine, hoera! Dus klaar om de schetsen tot leven te brengen zeg ik!


New plans become more specific, and knitting is slowly making room for spring. Some final work on two knitting projects, which are lightly colored already ;-) That's how it works when spring is announcing itself!

In 2012 I made a few sketches of clutches, and made one as well. The base fabric is mainly re-used material, very eco-conscious... But after that my sewing machine crashed and I just didn't get to it. But last week my mother called and off we went to Amersfoort with a goal, getting a new sewing machine, hurray! So it's time to bring those sketches to live I say!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten